vakantie-zeeland-zeelandbooking.reismee.nl

Vakantie naar de prachtige Eifel in Duitsland

Mijn reis naar de Eifel

In dit reisverslag neem ik je mee naar het prachtige gebied in Duitsland, de Eifel. Al jaren stond dit gebied hoog op mijn verlanglijstje van reizen. Ik heb een passie voor reizen en wanneer de mogelijkheid er is, ben ik de hort op. Zo ook afgelopen herfstvakantie naar de Eifel. Voordat je een vakantie Eifel kunt starten, is enige voorbereiding vereist. Ik houd er erg van om vakanties zelf te boeken, zo kun je jouw droomreis zelf samenstellen. In dit reisverslag schrijf ik over hoe ik mijn reis geboekt hebt, wat er te beleven is in de omgeving en waarom je dit gebied zeker moet bezoeken tijdens een vakantie in Duitsland.

Snel een reis geboekt
Na wat online onderzoek, kwam ik al snel uit bij de website van Eifelbooking voor een vakantiehuis Eifel. Hier was genoeg informatie over het gebied te vinden en kon je eenvoudig en snel een vakantiehuis Eifel boeken. Zo was mijn vakantie naar Duitsland snel geboekt. Ik besloot om twee verschillende huizen te huren, de eerste voor een aantal dagen in Trier en een andere voor Monschau. Op deze manier geniet je van het verblijf in verschillende plaatsen. Een vakantiehuis Eifel is dankzij Eifelbooking heel eenvoudig te boeken. Voor ik het wist had ik alles al geregeld en hoefde ik er alleen nog maar heen.

Prachtige omgeving
Ik ben met de auto naar mijn eerste adres in Trier gereden. Het was een prachtige rit door de magische natuur van de Eifel. Een vakantie Eifel is echt iets voor liefhebbers van de natuur. Alleen de ritjes met de auto zijn al de moeite waard. Toen ik aankwam bij mijn vakanthuis Eifel was is ik positief verrast. Het vakantiehuis Eifel was nog mooier dan op de site beschreven. Het was een luxe om alleen in zo'n vakantiehuis Eifel te mogen bivakkeren. Het was gelegen in een prachtig gebied, dichtbij de stad, maar in een rustig gebied. Het vakantiehuis Eifel was voorzien van alle nodige faciliteiten en het was ook voorzien van een authentieke open haard. Het was echt een plek om goed tot rust te komen.

Veel te beleven
Het was maar goed ook dat het vakantiehuis Eifel goed rustgevend was, want er was overdag genoeg te beleven in het gebied. Een vakantie Eifel is perfect voor avonturiers. Naast de boswandelingen die ik gemaakt hebt door de prachtige natuur, waren de plaatsen ook echt een aanwinst voor mijn vakantie Eifel. Ik ben naar Trier en Monschau geweest. Beide steden hebben een rijke historie en een oud stadscentrum. Je kunt er heerlijk verdwalen en genieten van de prachtige architectuur. Ook kun je in de steden terecht voor de typische Duitse keuken, een keuken die zeker een vakantie naar Duitsland waard is. 's Avonds kun je ook terecht in de barretjes, deze oude barretjes zijn erg gezellig en je kunt je hier goeddoen aan Duitse bieren en lekkernijen.

Er even lekker tussenuit en niet ver van huis? Dan is de Eifel een perfecte optie. Huur een vakantiehuis Eifel via Eifelbooking en je bent verzekerd van een perfecte accommodatie in dit gebied.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!